Selasa, 07 Januari 2020

Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W

Flash Deal Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 0Excellent Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 1Flash Deal Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 2Clearance Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 3Clearance Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 4

  • Voltage 36V
  • Power Supply Lithium Battery
  • Foldable Yes
  • Wattage 200 - 250w
  • Range per Power 10 - 30 km
  • Rated Passenger Capacity One Seat
  • Wheel Size 14\
  • Max Speed <30km h="" span="">
  • Motor Brushless
  • Certification ce
  • Frame Material Aluminum
  • Style Standard Type
  • Model Number EM-14S
  • product number E543
  • product name 14\
  • Charging time 2-4 hours
  • Power Adapter Input 110V-240V, 50/60HZ
  • Max speed 24KM
  • Max load 100KG

  • Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W Notice : when the parcel arrived to your customs ,please pay the tax and pick up the parcel ,we are not responsible for any customs duty or import tax if your place is remote ,then need to pay 38usd . Features: Aero grade aluminum alloy body, Light weight to 11.5kg 18650 large capacity batteries 14 inch foldable Mini fuselage HD LED display, can display speed, mileage and power. Built in USB interface at the rear of the car,can charge for phone The rear wheel adopts a disc brake system Front LED headlights Specifications: Product name: 14" Creative Folding E-bike Model No.: EM-14S Net weight: 14KG Motor power: 36V, 240W Geared Brushless Motor Battery type: 36V, 7.8 AH Charging time: 2-4 hours Maxmileage: 20-25km Power Adapter: Input 110V-240V, 50/60HZ Universial use Max speed: 24KM Max load: 100KG E-bike size (Unfolded): 100 x 50 x 96 cm E-bikesize (Folded): 100 x 20 x 77 cm In-car Computer: LED Display to show battery, Speed, single trip and ODO Brake: Rear Wheel Dis brake IP Rate: IP54, ( Rain, dust-resistance) Wheel & Tire: 14-inch pneumatic tire (front & rear) Pakcage included:1 * Foldable E-bike Product Show: Flash Deal Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 0Top Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 1Best Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 2Best Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 3Clearance Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 4Cheap Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 5Best Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 6Best Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 7Sale Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 8Clearance Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 9Discount Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 10Best Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 11Best Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 12Clearance Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 13Perfect Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 14Discount Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 15Sale Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 16Best Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 17Excellent Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 18Sale Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 19Flash Deal Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 20Flash Deal Electric Bike 14 Inch Foldabe Folding Bicycle Aluminum Alloy Mini Electric Ebike Smart Bike Max Mileage 20km EM-14S 36V 240W 21
    Plus Size Wedding Dresses Sexy V-Neck Appliques Illusion Long Sleeves Boho Wedding Gowns Country Garden Bride Dresses V-neck Appliques Lace Short Wedding Dresses Illusion A-line Bridal Gown Vestido De Novia Robe De Mariage Sweetheart Boho Wedding Dresses A-line Sleeveless Appliques Beaded Bridal Gowns Illusion Backless Elegant Country Bridal Dresses sexy vestido de noiva plus size Mermaid wedding dress African style tull lace- up back wedding Grown lace up dress for wedding Beach Lace Appliques Bride Dress 2018 New Cap-sleeves Slit Side Buttons White/lvory Wedding Dresses Custom Made High Neck Short Sleeves Trouw Jurken High Quality Satin African Wedding Gowns New Arrival Vestido Noiva Boho 2019 Simple Wedding Gowns Plus Size See Through Scoop Appliqued Sweep Train Vestidos de Novia 2019 Customized Bride Dress Vestidos Novias Boda Cheap Plus Size Wedding Bride Dress Appliques Sexy Backless A Line Dresses Bridal Customize Trouwjurken Vestido De Novia Sexy Bohemian Lace Wedding Dresses ball gown spaghetti straps 2019 Bride Dress Wedding Gowns Robe mariage Chfffon Wedding Dress 2019 Lvory/white Boat-neck Lace Bride Dresses Hot Sale Lace-up Sweep-floor Modest Tulle & Stretch Chiffon Sweethert Neckline See-through Bodice Mermaid Wedding Dress With Beaded Lace Appliques Mermaid Wedding Dresses Turkey 2019 Appliques Lace Custom Made Bridal Dress Wedding Gown vestidos de noiva Plus size Elegant Mermaid Off the Shoulder Long Sleeves White Lace Wedding Dresses with Appliques Wedding Gown Vestidos De Novia Satin A line Wedding Bride Dress Custom Made Plus Size Sexy Illusion Back Wedding Gowns Bridal Marriage 2019 Wedding Dress 2019 Robe De Mariee Sexy Gown See Through Vestido De Noiva Ball Gown Wedding Dresses Lace Plus Size Dress Sexy High Low Organza V-neck Backless Beadings Sashes Tiered Train Bridal Gown Wedding Dresses Vestidos de Noivas Custom Chic Tulle V-neck Neckline Ball Gown Wedding Dress Illusion Back with Appliques Bridal Dress Ruffles Vestidos De Noiva QFS086 Vestidos De Noiva Beaded Belt Ball Gowns Wedding Dresses Luxury Lace Sale Pincess Bridal Dresses robe de mariage 2019 Attractive Tulle Jewel Neckline A-line Wedding Dress With Lace Appliques Long Sleeves Bridal Dress vestido de noiva sereia Beach 2 Pieces Wedding Dress 2019 Flowers Spaghetti Straps Appliques Sexy Bride Dress Backless Vestido De Novia Fairy Dress Romantic White Front Floor-Length Wedding Dress 2019 Bridal Dresses Straps Tulle Zipper Back with 30cm tail Vestido De Noiva Modest Tulle Sweetheart Neckline Mermaid Plus Size Wedding Dress With Beaded Lace Appliques & Ruffles Organza Bridal Gowns White Wedding DressSexy Elegant Sweetheart Tulle Pearls Bridal Gown Wedding Dresses Vestidos de Noivas Custom Holievery Scoop Neck Lace Appliques Mermaid Wedding Dresses 2019 Floor Length Bride Dress Lace Up Vestidos De Novia Trouwjurk Deep V-Neck A Line Wedding Dress 2019 Vestido De Noiva Princesa Sexy Bridal Dresses Lace Top Boho Wedding Dress Lover Kiss vestido de noiva sereia 2019 Sleeveless Simple Wedding Gowns Mermaid Transparent Back Real robe mariage Bridal Dress Wedding Dresses 2019 Lace Tulle Long Sleeves Crew Bridal Dress Retro Elegant Bride Vestidos de Novia robe de mariee women H&S BRIDAL Short Sleeve Lace wedding dress mermaid Appliques Wedding Gown Beading Backless wedding dresses vestido de novia 2019 Elegant Country Wedding Dresses Mermaid V Neck Cap Sleeve Modest Wedding Bridal Gowns Boho Beach Covered Button novia luxury Sexy Spaghetti Straps Open Back Wedding Dress 2019 White Satin Ruffles Puffy Tulle A-line Beach wedding gowns Vintage elegant meimaid wedding dress Sweetheart neck blackless wedding Grown Beading vestido de noiva marriage dress for wedding 2019 Vintage Ivory Short Wedding Gowns Lace Applique Half Sleeve Scoop Neck Tea Length Garden Beach Wedding Bridal Dresses Cheap 2019 Prince Harry&Meghan Markle Long Sleeves Wedding Dresses 2018 Simple Satin Bateau Neck Long Bridal Wedding Gowns Court Train 2019 New Elegant Sheer Wedding Dresses A-line Open Back Long Sleeve Lace Bridal Gowns Country Bohemian Styles 2019 vestido de noiva Custom made wedding dress long sleeves Appliques backless wedding Grown robe de soiree elegant dress

    Tidak ada komentar:

    Posting Komentar